„Vasile Ciurea m-a învăţat să iubesc florile, animalele, împreună cu el am lucrat la confecţionarea borcanelor cu peşti pentru vechiul muzeu. Meleagurile sucevene au oferit un bogat material de studiu pasiunii mele în formare. Muzeul este o încununare a activităţii mele, în special de oceanolog: l-am înzestrat cu sute de animale, pe care le-am adus din cele trei oceane, multe unice nu numai în România, ci raportat la marile muzee ale planetei. Am vrut astfel să refac şi să înmulţesc vechea colecţie de animale acvatice din vremea care mă leagă de profesorul Ciurea. El este conceput ca un muzeu – fără pereche în lume – al apelor. Dar pentru a nu întârzia bucuria de dărui oamenilor un obiectiv deosebit, i-am spus muzeu muzeu de ştiinţe naturale. Însă structura şi exponatele fac precizarea cuvenită aici, în Fălticeni m ne aflăm într-un muzeu ale apelor”.
academician Mihai Băcescu
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

